Preguntes freqüents

1. És urgència quan sol·licito un servei immediat encara que sigui dins d'horari comercial?

Sí. Es considera urgència aquell servei que es requereixi immediatament, pel fet que el tècnic de torn deixa la feina que està fent per atendre'l ràpidament. Es considera servei “normal”, quan el client concerta aquest dins hores laborals (de 8 a 15h), no festives ni de cap de setmana.

2. Cobren sempre la visita? En quins casos?

NO cobrem per visita ni per desplaçament menors de 10 quilòmetres. Lògicament, quan un pressupost no es pot donar per telèfon. Perquè hem de fer una valoració “in situ”, el desplaçar-se al domicili del client genera unes despeses com gasolina, pàrquing, si és el cas, a més del temps per anar que s'estima, com a mitjana, en 30 minuts. En darrera instància, queda a criteri del tècnic la seva aplicació o no. A serveis d'urgències 24 hores, SEMPRE es cobra per aquest concepte
3. Donen pressupostos per telèfon? Si el client ens ho demana i es tracta de reparacions comunes, en alguns casos sol·licitem fotos, vídeos i informació veraç. Quan ens desplacem per fer una verificació de l'avaria en si. (En el moment de donar un pressupost i client no acceptar-ho, abonarà la visita pel tècnic).


Share by: