Maiz galderak

1. Premiazkoa al da berehalako zerbitzua eskatzen dudanean lanorduetan ere?

Bai.Larrialdia berehala behar den zerbitzutzat hartzen da, guardiako teknikariak egiten ari den lana azkar uzten duelako zuri laguntzeko. Zerbitzu “normaltzat” hartzen da bezeroak lanegunetan (8:00etatik 15:00etara) antolatzen duenean, ez jaiegunetan edo asteburuetan.

2. Beti kobratzen al dute bisita? Zein kasutan?

EZ dugu kobratzen bisita bakoitzeko edo 10 kilometro baino gutxiagoko bidaiagatik. Logikoa denez, aurrekontua telefonoz eman ezin denean. Balorazioa “in situ” egin behar dugunez, bezeroaren etxera bidaiatzeak gastuak sortzen ditu, hala nola gasolina, aparkalekua, hala badagokio, joan behar den denboraz gain, hau da, batez beste, 30 minutukoa dela kalkulatzen da. Azken batean, teknikariari dagokio aplikatzea edo ez. 24 orduko larrialdi zerbitzuetan, BETI kobratzen da kontzeptu honengatik.
3. Telefonoz aurrekontuak ematen dituzu? Bezeroak galdetzen badigu eta ohiko konponketa badakar, kasu batzuetan argazkiak, bideoak eta informazio zehatza eskatzen ditugu. Matxuraren beraren egiaztapena egitera pasatzen garenean. (Aurrekontua emateko unean eta bezeroak ez du onartzen, teknikariak ordainduko du bisita).


Share by: